SHIFTPLAN
  • wat wij doen
  • hoe wij werken
  • wie wij zijn
  • Shift Enter
  • contact


​

wie wij zijn

Missie
Wij hebben oog voor de combinatie van werk, tijd en beloning. Onderwerpen die op iedereen in een organisatie van toepassing zijn. Tijd behoort samen met salaris en pensioen tot de belangrijkste arbeidsvoorwaarden. Wij willen onze bijdrage leveren aan het verder ontwikkelen van een vitale organisatie en vitale medewerkers. Dat kan door roosters te ontwikkelen die op de verschillen in individuele behoefte gesneden zijn en rekening houden met een dynamische organisatie, fysieke belasting en werk-privé belangen.
Wij weten dat bedrijfsmatige analyses hand in hand kunnen gaan met verschillende belangen en perspectieven van alle betrokkenen. Om oplossingen te vinden, nieuwe ideeën te introduceren en draagvlak voor veranderingen te bevorderen werken wij samen met management en medewerkers. Wij richten ons op oplossingen die organisatie én medewerkers verder brengen. Het gaat niet alleen om effectiever organiseren, maar ook om vitalere en meer betrokken medewerkers. Making that shift change together.

ShiftPlan is in 2018 in Amsterdam door drie vennoten opgericht. Wij adviseren op het gebied van tijd gerelateerde vraagstukken aan organisaties en bedrijven in alle sectoren van de economie, van industrie en logistiek tot zorg en zakelijke dienstverlening. Vanwege onze historie bij - onder meer - AWVN zijn wij gewend om met tegengestelde belangen in organisaties om te gaan. Wij maken graag duidelijke afspraken met u over onze dienstverlening.

Fred van den Bosch
Sinds 1996 werkzaam als adviseur werktijden, arbeidsverhoudingen en arbeidsvoorwaarden. Fred is bekend met vraagstukken in de (proces)industrie, chemie, zakelijke dienstverlening, overheid en gezondheidszorg. Fred is gespecialiseerd in regelgeving op het gebied van werktijden (Arbeidstijdenwet) en maatwerkoplossingen voor roostervraagstukken.

Peter Hagesteijn
Sinds 2001 werkzaam op het gebied van arbeidsvoorwaarden, arbeidsverhoudingen en werktijden. Gespecialiseerd in Duurzame Inzetbaarheid van werktijden, flexibiliseringsvraagstukken en modernisering van afspraken over werktijden. Peter heeft onder meer ervaring opgedaan in projecten in de haven, logistieke dienstverlening, retail en industrie.

​Sako Hoekstra
Sinds 1999 als adviseur werkzaam op het gebied van roosters en toeslagen. Gespecialiseerd in het uitwerken van complexe toeslagstructuren op het gebied van zelfroosteren. Deskundig op het gebied van roostersoftware en kwantitatieve analyses. Sako heeft ruime ervaring met projecten in de chemie, industrie en haven- en overslagbedrijven. 

Goed om te weten over het gebruik van persoonsgegevens
Om u goed te kunnen adviseren, is het soms nodig over persoonsgegevens van uw medewerkers te beschikken. In de meeste gevallen kan deze informatie geanonimiseerd of gepseudonimiseerd aangeleverd worden. De informatie die wij voor analyses gebruiken heeft meestal betrekking op leeftijdsopbouw, specifieke kennis en kunde t.b.v. de inzetbaarheid en het (algemene) ziekteverzuim.
Met de persoonsgegevens die wij van u ontvangen gaan wij zorgvuldig om. Wij hebben technische en organisatorische maatregelen genomen om te voorkomen dat onbevoegde derden hiervan kennis kunnen nemen.
Wij gebruiken de van u ontvangen gegevens voor statistische analyses en zorgen ervoor dat zij niet noodzakelijk te relateren zijn aan individuele persoonsgegevens. De door ons gebruikte apparatuur en / of mobiele data dragers zijn beveiligd middels bitlocker encryptie. Er worden geen gegevens lokaal op harde schijven opgeslagen. Wij bewaren de persoonsgegevens niet langer dan nodig of wettelijk vereist is om de opgedragen werkzaamheden voor u uit te voeren. Aansluitend worden de persoonsgegevens uit onze systemen verwijderd.

U als opdrachtgever heeft het recht om te bepalen welke gegevens wij van u ontvangen. Maar daarnaast heeft u nog andere rechten. Wij vatten deze hieronder samen:
1) U mag ons altijd een overzicht vragen van de persoonsgegevens die wij van u hebben;
2) Wanneer u meent dat wij bepaalde gegevens onjuist in onze administratie hebben verwerkt, kunt u om correctie vragen;
3) Indien u niet langer wilt dat wij bepaalde gegevens in onze administratie hebben geregistreerd, kunt u ons verzoeken deze gegevens te verwijderen. Uiteraard voldoen wij in dat geval aan uw verzoek.

Heeft u vragen of klachten over de wijze waarop wij met uw gegevens omgaan, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Contact
  • wat wij doen
  • hoe wij werken
  • wie wij zijn
  • Shift Enter
  • contact